.

.

.

دانش آموزان دانشگاه استفوردشایر

برای تمرینات مرتبط و مفید آموزش می بینند تا بتوانند در زندگی جوانان تغییر ایجاد کنند.

دانشگاه استافوردشایر مشارکت جدیدی را با شورای شهرستان استافوردشایر راه اندازی کرده است که کارکنان و دانش آموزانی از رشته های مختلف از جمله آموزش، پلیس، مددکاری اجتماعی و بهداشت را می بیند که برای اجرای شیوه های انقلابی در مشاغل و محل کار خود آموزش دیده اند….

لیزا وود، که در سال ۲۰۲۲ از دانشگاه استافوردشایر با مدرک لیسانس (Hons) در جامعه شناسی، جرم شناسی و انحراف فارغ التحصیل شد، هماهنگ کننده تمرینات مرتبط و مفید در شورای شهرستان استافوردشایر است. تیم او با مدارس و ارائه دهندگان آموزش برای بهبود حضور و جلوگیری از تعلیق و محرومیت دائمی از مدارس برای کودکان دارای مددکار اجتماعی همکاری می کند.

او گفت: «ما در حال نگاه کردن به این هستیم که چگونه با مردم هستیم، چگونه روابط را ایجاد، توسعه و حفظ می کنیم، چگونه آنها را در هنگام خراب شدن ترمیم می کنیم و چگونه تعارض را بازیابی و ترمیم می کنیم.

ما امیدواریم که کارکنان یک مدرسه که دارای روابط دوستانه و ترمیم کننده هستند، واقعاً در زمانی که صرف توسعه روابط با کودکان می شود، سرمایه گذاری کنند تا زمانی که نیاز به حل تعارض وجود دارد، آنها رابطه ای را برای ترمیم داشته باشند. این بدان معناست که برای کودکان احساس ارتباط وجود دارد و آنها سرمایه گذاری واقعی برای عضویت در جامعه مدرسه خود دارند.

«پس از کووید ما شاهد مشکلات واقعی در تلاش برای بازگرداندن تعداد زیادی از کودکان به مدرسه به دلایل مختلف بودیم. من فکر می‌کنم، در اصل، کودکان بیشتر در حال مبارزه هستند و تمرکز بر پیشرفت تحصیلی برای برخی از کودکان می‌تواند واقعاً مشکل باشد، به‌ویژه زمانی که آنها چیزهای دیگری دارند و مشکلاتی در خانه در زندگی خانوادگی یا شخصی آنها وجود دارد.

“داشتن سطحی از درک، ایجاد رابطه با کودکان به طوری که آنها بفهمند افرادی وجود دارند که از آنها حمایت می کنند به این معنی است که آنها می توانند کمی بیشتر روی تحصیلات خود تمرکز کنند و آن مهارت های تاب آوری را توسعه دهند.”

برای من این یک تعهد واقعی از هر دو طرف است که به سرمایه گذاری در این زمینه ادامه می دهیم. ما نیاز واقعی به شروع مجدد جوامع داریم و فکر می کنم آموزش کلید اصلی است.

دکتر روث هادسون از مؤسسه آموزش دانشگاه استافوردشایر گفت: “ما اولین دانشگاه در منطقه هستیم که به عنوان بخشی از آموزش با کارکنان و دانشجویان برای بهره مندی از بخش های آموزشی، پلیس و بهداشت منطقه از این امر حمایت می کنیم. ما دانشجویان آموزش و پرورش و پلیس، از جمله کارآموزان مؤسسه پلیس، آموزش دیده‌ایم و این را بیشتر به دانشجویان بهداشتی خود ارائه خواهیم کرد.

این یک روش انقلابی برای برخورد با جوانان و رفتار کودکان است. در گذشته ممکن است به گونه‌ای با این جوانان برخورد کرده باشیم که آنها را به احساس گناه و شرم نسبت به کاری که انجام داده‌اند تشویق کند. این باعث ترمیم و ترمیم آن روابط می شود تا آن ها نسبت به رفتار خود احساس شرم و گناه نکنند.

مهم است که همه ما از یک صفحه آهنگ می‌خوانیم، زیرا باید بتوانیم در عمل خود به‌عنوان حرفه‌ای و همچنین به‌عنوان دانش‌آموز نشان دهیم که این راهی است که ما به‌عنوان سازمان‌ها با رفتار رفتار می‌کنیم. همه همان عمل ترمیمی را ارائه می دهند.»

ما به دانش‌آموزان خود آموزش می‌دهیم تا تمرین‌کنندگانی باشند که تغییر را ایجاد می‌کنند و در زندگی جوانان تغییر ایجاد می‌کنند تا زمانی که آنها به پایان تحصیل خود می‌رسند، تجربه آموزشی مثبتی داشته باشند که آنها را برای زندگی بزرگسالی آماده می‌کند.»

سارا پیج، دانشیار عدالت اجتماعی و یادگیری اجتماعی، افزود: “من از دیدن توسعه این همکاری هیجان زده هستم و به عنوان یک جرم شناس، خوشحالم که عمل ترمیمی و رابطه ای از کاهش جرم و رفتارهای ضد اجتماعی حمایت می کند.

ما همچنین با شورای شهرستان استافوردشایر کار کرده‌ایم تا منابع آموزشی تمرینی مرتبط و ترمیمی مبتنی بر تروما را برای همکاران پلیس استافوردشایر ایجاد کنیم.»

تیم ماس، دستیار مدیر راهبردی آموزش در شورای شهرستان استیافوردشایر گفت: «کار کردن با هم به عنوان یک مشارکت واقعاً هیجان‌انگیز است و کار کردن به روشی رابطه‌ای و ترمیمی چیزی است که ما در سراسر نیروی کار کودکان خود ترویج می‌کنیم. هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد، و کار کردن به عنوان یک مشارکت، پیام ما در مورد تأثیر این رویکرد قوی تر و قدرتمندتر خواهد بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *